Back on track

Vier jaar geleden was ik in Innsbruck, Oostenrijk. Ik werkte als chauffeur en bracht mensen naar wintersportgebieden in de wijde omgeving. Ik kwam op plekken waar ik geweest was met een ex-vriendin, Els. Mijn grootste liefde tot nu toe. Inmiddels is de relatie al ruim 20 jaar geleden beëindigd. Maar ik ontdekte toen dat er nog pijn zat. De wond is genezen.

Nu zit ik in Frankrijk en ben bezig om de reis naar China voor te bereiden. De goedkoopste mogelijkheid is om begin mei met de TGV naar Parijs te gaan. Vervolgens met Finnair via Helsinki naar China. Op 16 april vertrekken we met het team richting Biarritz.

Mijn laatste vakantie met Els ben ik in Biarritz geweest. Ik ben met haar een lang weekend in Parijs geweest en ik heb met haar een rondreis door Finland gemaakt.

God werkt bij mij altijd in drievoud. Nu kom ik weer op 3 plekken waar ik ooit met Els ben geweest.

Deze week wil ik mijn visum voor China regelen.

Ik ben dankbaar dat ik de afgelopen 4 jaar heb overleefd en nooit mijn vertrouwen in God ben kwijtgeraakt. Soms was er twijfel.  Maar nooit voor lang.

Ik ben benieuwd of de deuren opengaan.

Nog een apart rijtje:
16 april 2014: terug in Nederland
16 april 2017: reis naar Filipijnen
16 april 2018: vertrek naar Biarritz





Reacties